HTML

2010.03.05. 18:02 brutalo

Kedves Lakók!

A tegnapi napon, 2010 március 5-én rendkívüli közgyűlést tartott a ház, melyen a szokásos, nagyjából 10-12 fő vett részt. A közgyűlés során megváltozott a számvizsgáló bizottság összetétele. Mivel én, Meskó András is (alias brutalo) a számvizsgáló bizottság tagja lettem, ezért arra gondoltam, hogy jó ötlet lenne egy blogon keresztül elérni a lakókat. Gyors, mindenki számára elérhető formája ez az információcserének. Talán csak az idősebbek számára okozhat gondot ennek használata, azonban a ház életében éppen a fiatalabb korosztály veszi ki a részét kisebb hányaddal. Ezért talán nem is olyan elvetélt ötlet. Majd meglátjuk, hogy van e értelme. Tehát ezennel megnyitom a blogot, ami mindenki számára elérhető. Mindenki hozzászólhat mindegyik bejegyzéshez. Bármilyen ötlettel, bármikor megkereshetnek engem akár itt a blogon, akár a félemelet 6/a. szám alatt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kresz19.blog.hu/api/trackback/id/tr901812052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása